Polityka Prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Hotelu Pod Kamykiem
Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.
- Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest – Teresa Nowak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Hotel Pod Kamykiem
z siedzibą w Ul. Balicka 51, 30-199 Rząska.
- Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.
- Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.
- Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.
- Dane zbieramy podczas:
– procesu rezerwacji przez stronę internetową
– procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu
– Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda (uprzednio w serwisie HRS oraz Booking.com)
– Na terenie Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
- Zbieramy następujące dane:
Podczas rezerwacji przez stronę internetową Klient podaje następujące dane:
- Imię i Nazwisko
- Numer telefonu
- Adres e-mail
- Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane:
- Imię i Nazwisko;
- Numer telefonu;
- Adres e-mail;
- Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP (w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);
- Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego)
- Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera, z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
- Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:
- Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
- Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
- tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
- Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
- monitorowanie korzystania z usług,
- zarządzanie dostępem do pokoi,
- wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności)
- Zapewnienia bezpieczeństwa gości hotelu.
- Poprawa usług hotelu, a w szczególności:
- Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu
w tym:
- poprawy nawigacji
- jakości prezentowanej oferty hotelowej
- wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
- Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Hotel Pod Kamykiem podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.
- Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.
- Klientom Hotelu Pod Kamykiem przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
- Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.
- Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 14 dniach od daty ich rejestracji. 30 dniach, ale okreś z jakim maksymalym wyprzedzeniem goście rezerwują.?
- W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu lub za pomocą skrzynki mailowej ado@hotel.pl.
Brak Cookies
- Zmiany w polityce prywatności Hotelu Pod Kamykiem
Hotel Pod Kamykiem rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.
Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2021.