Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Hotelu Pod Kamykiem

 

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

  1. Właścicielem hotelu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest – Teresa Nowak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Hotel Pod Kamykiem
    z siedzibą w Ul. Balicka 51, 30-199 Rząska.

 

  1. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

 

  • Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.

 

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.

 

  1. Dane zbieramy podczas:

– procesu rezerwacji przez stronę internetową

– procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu

– Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com, HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda (uprzednio w serwisie HRS oraz Booking.com)

– Na terenie Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 14 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.

 

 

  1. Zbieramy następujące dane:

 

Podczas rezerwacji przez stronę internetową Klient podaje następujące dane:

 

  1. Imię i Nazwisko
  2. Numer telefonu
  3. Adres e-mail

 

 

  1. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub, a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane:
  2. Imię i Nazwisko;
  3. Numer telefonu;
  4. Adres e-mail;
  5. Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP (w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);
  6. Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu hotelowego)

 

  1. Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do komputera, z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).

 

  • Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

 

  1. Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.
  1. Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:
    • tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
  2. Obsługi pobytu Klienta w hotelu:
    • monitorowanie korzystania z usług,
    • zarządzanie dostępem do pokoi,
    • wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności)
  3. Zapewnienia bezpieczeństwa gości hotelu.

 

  1. Poprawa usług hotelu, a w szczególności:
    • obsługi skarg i zażaleń,
  2. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu
    w tym:

    • poprawy nawigacji
    • jakości prezentowanej oferty hotelowej
    • wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
  3. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).
  • Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

  1. Hotel Pod Kamykiem podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

 

  1. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.

 

  1. Klientom Hotelu Pod Kamykiem przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

 

  • Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

 

  • Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 14 dniach od daty ich rejestracji. 30 dniach, ale okreś z jakim maksymalym wyprzedzeniem goście rezerwują.?

 

  • W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

 

  1. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu lub za pomocą skrzynki mailowej ado@hotel.pl.

 

  • Polityka Cookies

Brak Cookies

  • Zmiany w polityce prywatności Hotelu Pod Kamykiem

Hotel Pod Kamykiem rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.

 

 

Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2018.